tadaaaa

Först var jag hos min grannes häst och tog ut han och gedde han hö och så. Seriöst ni ska få se vilket mysigt stall dom har sen när jag orkar hämta sladden!
_
När jag kom till stallet var det bara till och mocka. Såklart hade vi inge spån och dom har försökt och fått tag på spån men det finns ingenstanns. För hoppningsvis finns det på måndag, annars får vi ta något annat så länge. Tog ut henne på stallgången och borstade och mysade lite med henne. Att kratsha hovarna nu på vintern är och ta självmord.. Nej men det sitter som berg!
_
Ronna var jätte fin iaf, hon sökte sig neråt i skritten och traven, jätte roligt. Men vi är inte där på låååånga vägar. Men vi har ( nästan) Hela livet framför oss så bäst och ta det lugnt! Efter vi hade skrittat/travat/galopperat fram såå....... HOPPADE VI!  Viserligen hade vi bara en planka mellan två snöhögar men gud vad ronna vart taggad. Hon skena ( överdriver lite) mot hindret och var as glad. Dock hoppade vi inte mycket eftersom det var första gången på 4a månader men det var jätte roligt att få hoppa igen.

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hämta sladden och lägg upp bilderna nu så ja får se ;))

2011-02-12 @ 19:46:33
URL: http://engvallmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0