tåg, trött,baloo,magdas hand. Världelös rubrik

sitter i tåget och lanar med magda.Vi vakna kl fem och gick upp vid halv sex.. Död johanna?:D
_
Nej men iaf när jag har tillgång till internet. Jag hade inte det först men ttyp efter en timme fick jag internet. Magda har haft internet hela vägen typ. Vi är inte framme än på  två och en halv timme eller något om jag har räknat rätt! Vi har laddat upp med godis och energidicka.. bra start på morgonen ;) gissa vem som kommer må illa sen?
Magdas mormor är as guullig juu. Ska ta med mig henne hem sen <3.. fast då blir min muminmommo ledsen :o.. okej du får behålla na magda :D
_
rooligt att det ska ta en timme att skriva ett inlägg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Ni får en bild på Baloo ( Magdas
ponny, och  hennes hansd) :D
/ Johanna L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0