Haha, jag har Magda-matildas och baloos autograf eller vad det stavas. Det har inte ni!

hej, vet att en del kanske har väntat på och se hur helgen har varit för mig och magda. Jag säger förlåt, för jag har verkligen inte orkat även om jag hade internet och datorn med mig + mobilen och laddare osv. Men jag har varit trött helt enkelt.
_
Fredag: Vi gick upp vid fem halv sex tiden för att göra iordning oss, sminka,sätta på oss kläder, dricka mjölk/vatten. Efter vi har gjort allt det gick vi till bilen och hämta upp Magdas mormor som är min mormor nu(<3) och sen åkte vi till tågplatsen! Vi satt i fem timmar. Nej jag skojja.. 2 timmar och vi åkte direkt till horseshowen när vi kom till göteborg. Vi träffade lite folk och hade roligt. Vi träffade två as söta tjejer, man skrattade direkt när man var med dom! Medans magda prata med dom gick jag och fråga efter Nicoles ( PA ) aotograf. Hon lär tro jag var sten seriös när jag fråga efter den, men det var jag ju inte.Va med Issa sen hela kvällen och hon sov hos oss, det var as roligt. Men de roligaste på hela fredan var när jag och Magda satt och skrev sms till varandra när vi låg 10 cm ifrån varandra. Jag älskar dig :P godnatt:P osv. Sånna sms.
_
Jo. Jag och Ebba träffade som sagt Ingrid och linn..
Ebba: *viskar* Johanna!!! Det är ingrid och linn.
Jag: *tvärstannar får värsta choken och drar efter andan*
Jag igen: * ser ut som tidernas största idiot* HEEEEJ-.
Dom: hej!
ebba: När är bloggsaken?
dom: Den är klockanfem. Vi ska dit nu.
vi: Okej men då ses vi då.
dom: Ja hejdå.
'
Lördag: Denna dag var absolut den bästa. Vi fick nya bästisar jag och magda. Idag träffade vi liiite mera personer än fredag. Vi träffade supersöta julia, emma,natalie,ida,emma,Maria,hennes kompis, fredrika och maassa!!!! På morgnen efter vi hade fått godiebaag träffade vi Johanna E och Amanda. Vi var med i en fem kamp i paddocken.. asså jag dööööör, någon fick med det på bild oxå.  Höhö det var om travfrågor och vi hade ingen aning om de. Sen så smög vi oss in på showena och träffade emely och någon mera. Just ja hanna träffade vi oxå, hannis <3. Vi gick igenom halva göteborg för en Pizza, och så tog vi en annan väg hem som var typ bara 1000 meter ifrån horseshowen, suuurt! Ja senare på kvällen fick vi världens bästa kompisar!

StämlarN: hm ja, vaktaren som kolla efter stämplarna man hade på handen, han kom helt klart ihåg oss eftersom vi gick och kolla om vi hade stämplarna kvar 24/7. Vi pratade med han varje gång vi gick dit.
Nu känner du väl ändå igen oss?
ja med era kepsar så kan jag inte glömma er
Vill du ha en?
Nej tack jag klarar mig.
Sen gick vi och kom tillbaka
Vem är ni?
Kepsen: Sen gick vi till en som hade foder, vi pratade med henne om allt och vi fick kepsar som koostar pengar, men vi fick dom gratis! Gratiis är alltid gott.
Strumparn:

Magda köper ett par för 30 kr, get 100 kronor till han som har pengarna.
Har du inge mindre?
nej?
Tror du jag är någon jäääävla växlingsmarskin?
och där dog vi.

Aba: Vi gick såklart till ännu ett foderstånd och där var det en tävling.
Om ni köper två av våra foder så får ni niclas på köpet
Svaren är aba. HAHAHA. Han sa svaren till oss, det är ju sjukt! Men vi vann inte :(
INnan allt detta hände typ knarka vi sönder en alliminiumballong som vi hade skitskoj med. Sen så gick jag fram till Nora ( hon emphaty) och frågade om en yttiligare autograf. Hon kolla på mig som jag vore dum i huvudet.( Enligt henne är jag Magdas spion)
söndag: Ja sista dagen i gbg. Vi var på messan och åkte hem. Fick sitta i ngt ställe i tre tusen timmar. Men nu sitter vi här och jag försöker och få mamma boka om min biljett xD
köpte en repgrimma och röda benskydd. Detta var allt jag köpte

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Det var jättekul att träffas! :D

jag har bilder på er mohahaha...

2011-03-01 @ 21:24:18
URL: http://fredrikaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0