ko-råma

När jag red idag så red jag utan snodden. Det gick mycket bättre utan än med. Hon var däremot rädd för mycket onödigt. Första traven gick hur bra som helst, lite pigg men det får jag väl leva med. Så jag travade en lååång sträcka, skrittade en liten kort, travade och sen galopperade jag en lång, men sen så tog det tvärstopp! Ronna andades in och ut, blev livrädd och ville vända om. Testade och hoppa av och leda henne men hon fick mycket mera panik än om jag satt på. Så misstänkte nog att det var en älg i skogen just då. Så skrittade hela vägen hem. En låång sträcka på ca 30 min.
Tyvärr låg kameran uppe och jag var nere och jag kände att det var sååå jobbigt att hämta den så jag sket i den, pappa hade ändå brottom så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0