Vad tror ni?


Tycker sånna här saker är sjukt roligt.

1. Jag tror att hästen är:

a: Lättriden
b: Svårriden
(glöm inte att nämna orsak)


2. Jag tror hästen är:
a: Seg
b: Normal
c: Pigg/Het


3. Jag tror hästen är:
a: Läromästare och kanske ridskoleponny
b: En ponny som dom flesta kan rida
c: Pigg och framåt men gör ingenting
d: Het och stark och kan hitta på bus


4. Jag tror hästen kan:
a: Bli en bra läromästare åt någon
b: Bli en elitponny i en/flera dicipliner
c: Bli en fin tävlingsponny på lägre nivå
d: Bli en fin ridskolehäst


5. Jag skulle:
a: Vilja ha hästen
b: inte vilja ha hästen
c: skulle tänka mig ha den om jag fick den


6. Jag tror:
a: Hästen skulle ha det bättre hos någon annan
b: Ägaren tar hand om sin häst mycket bra
c: Tar hand om sin häst men kan göra det bättre
d: Hade det minst lika bra hos förra ägaren




Kommentarer
Postat av: Tove

Jätte fin blogg :D

Allt bra?

2011-02-10 @ 15:53:19
URL: http://teamlilljarva.blogg.se/
Postat av: Amanda Wikstrand

1: B.

Orsak: hon blir ofta stark och vill smita undan jobb.

2: B.

3: D.

4: C.

5: A.

6: D (A)

2011-02-10 @ 18:57:13
URL: http://teamvovve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0