Woow

Första dagen avklarad. Var awesome. kom dit vid halv elva och gick hem vid tio halv elva? ja många timmar vart det. Träffade jätte härliga personer och det var verkligen roligt. Roligaste var nog när jag gick fram till nicole ifrån PA och fråga efter atograf( nu skiter jag i hur de stavas!)
Vill du ha den på handen?
Ja. annars skulle jag väl inte räcka fram handen.. eller?D:
Och sen när jag och ebba ska titta på dressyren eller va de va.
- Johanna! titta där är ingrid och linn *tvärstannar*
- :O Heeeeeeeeeeej * ser ut som tidernas tönt''
HAHA. Vi tog en bild med mig ebba + dom och genne. Fast där dom blogga såklart. men den får ni sen!
Nu ska vi sova och ladda inför en ny dag ^^
/ Johanna L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0