You are the best.

Jag kom och tänka på en sak..

Jag har världens underbaraste vänner, mina vänner får mig alltid att le även fast de är jobbigt. De spelar ingen roll hur arg eller ledsen jag är dom får mig alltid att le. Utan mina vänner hade jag aldrig klarat allt, mina vänner är bäst. De spelar ingen roll hur gamla dom är eller vart dom bor, jag har galet många olika vänner. Alla är bäst på sitt sätt, ingen slår mina vänner.
Så till alla mina vänner:
1 miljon pussar och kramar till er, I love u♥
Liten söt chey med guldlockar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Jaa verkligen en häst som föll mej i smaken! :D

2011-02-01 @ 23:33:26
URL: http://fritzzjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0