äntligen!

Red äntligen idag! red i djupsnö HELA tiden och skritta och trava aldrig så här körde jag på igalopp direkt i ca en timme!
Haha, nej, stackars ronna om jag skulle ha gjort det. Men red faktiskt i djup snö idag! Fast inte hela tiden, hon är så söt. Hon ville bara gå i den djupa snön utan jag styrde henne. Måste vara jätte skönt för henne och äntligen ridas ordentligt! Hur härligt var det inte och galoppera i djup snö? och trava? Skritta oxå för den delen! Alla borde uppleva den upplevelsen,  skithärligt!
Ska försöka få ngn filma/ta kort någon dag så ni kan få lite bilder. Har fortfarnde inte fått dom andra bilderna men dom kommer väl snart!

Nu ska jag lyssna på den bästa spellistan som finns! Bäst

failbilder/fina bilder på ronna kommer i kväll tror jag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är verkligen bäst! ;)

2011-01-09 @ 20:33:14
URL: http://engvallmikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är verkligen bäst! ;)

2011-01-09 @ 20:34:01
URL: http://engvallmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0