att vara eller inte vara? ja det är faktiskt frågan! / Johanna L

Hej på er. Glömde blogga igår så jag bloggar nu! Jag läste på lite prov igår och skrev av mig hur mycket jag hatar prov på min andra blogg så det var därför jag glömde bort och blogga ;)


Har inte varit i stallet på tre dagar vilket var lite skönt men jag sakna henne iallafall. Red ut på en liten tur med Mikaela vilket var jätte trevligt, vi såg en älg som låg ner men vi visste inte om det var en jordklump eller en älg, så vi beslöt oss att åka dit och kolla med fyr-hjulingen, och det var en älg, och han stod upp  ( om det nu var en han vill säga.) Corona var iaf glad att komma ut, hon var väldigt pigg och när hon är det brukar hon oftas vara rädda för saker som man inte borde bli rädd för, men som vanligt så var inte Wininna rädd för dom sakerna och då lugna hon ner sig igen. Haha söte då! Hon blir så himla stark nu på vintern och jag vill inte använda något annat bett än de tredelade. Jag funderar dock och beställa hem ett pehalm bara för att testa! Om hon lyssnar på det ska jag givetvis använda det några gånger i månaden, men om hon inte lyssnar på det och inte trivs med det åker det i sporona! Vill verkligen inte använda pessoat jag fick med henne, gillar inte det bettet riktigt.

Usch fick reda på något mindre tråkigt för någon dag sen. Det är inte alls säkert att jag får gå ut ur nian här hemma, utan får flytta någonstanns, pga av att komunen vill lägga ner den. Alla säger typ det, men inte vet jag om det är sant eller inte? Och vart vill jag gå efte de? Jo tack jag vet att det är lång tid kvar och bestämma det men vill ha nåågra planer så allt inte kommer i en chock. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0