Dag 1.

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
Jag heter Majja Holgersson Bergdahl, jag är en glad tjej med galen personlighet. De är nog de bästa ord att förklara mig med, galen. På ett bra sätt alltså, jag mestadels glad och pepp. Men ibland är jag även arg och sur. Jag är en väldigt envis tjej och jag får nästan alltid som jag vill, vilket är både en bra och en dålig sak! Jag är sprallig, knasig, rolig och jag bjuder verkligen alltid på mig själv. Jag kan lätt enligt vissa bli för mycket ibland men enligt mig är de charmen med mig. Man får liksom ta mig för den jag är! Jag är väldigt ofta oseriös och eftersom jag är bäst på att se/låta seriös så vet man inte när jag är seriös! Jag är även ofta ironisk och ibland får man läsa mellan raderna!!
Jag bor i Kalmar med min mamma, låtsaspappa, storasyster, storebror och min halvlillasyster. Min mamma och låtsaspappa har en kattuppfödning så vi har även 9 renrasiga norska skogskatter, just nu har vi också 5 kattungar som snart ska flytta till sina nya hem.
Min pappa bor i Malmö tillsammans med sin sambo Pernilla, 2 hundar och 2 katter. Jag åker dit på nästan alla lov och sedan några helger ibland!
De var väl lite lagom om mig!
Jag har läskiga ögon! Dom ändrar färg! Ibland är dom brun/gröna, ibland chokladbruna och ibland bruna.
Så söt jag är, eller inte :)
1 års gamla bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0