Dag 11.

♥ Dag 11 – Mina syskon.
Jag har 3 syskon och ett som kommer i sommar, 2 är helsyskon och de andra 2 är halvsyskon!
Jag har en syster som heter Linn, hon fyller 18 år en vecka och en dag efter mig, alltså 11 mars! Hon och jag bråkar ofta, men vi umgås även en del med. Vi kollar på film och tjockar oss!
Sen har jag en bror som heter Sakarias, men han kallas Sacke. Han fyller 17 år den 27 juni... Eller juli xD Han är en datanörd, men han är snäll. Men lite kaxig ^^

Jag har som sagt en halvlillasyster på min mammas sida och hon heter Wilma och fyller 9 år i november. Hon är världens jobbigaste unge ibland, men jag älskar henne iaf. Fast jag ofta är förbannad på henne!
Sen så har jag ett halvsyskon snart! Får väl skriva om honom/henne när h*n föds!

Linn&Wilmis!
DrogadSacke&Wilmis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0