Dag 3.

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
Min mamma heter Malin och hon är världens bästa mamma. Hon är en bra mamma, en sån mamma som hjälper till, ger bra råd och är verkligen stöttande i allt. Hon har ridit innan och är lite utav min personliga tränare ibland när jag tycker att de behövs! Hon är ganska kort, haha. Hon har störd humor, som jag. Vi är helt olika som personer om man bortser från det. Hon är helt enkelt en snel hest som jag elskar en massa.
Min pappa heter Jonas och har är världens bästa pappa.  Han bor i Malmö och har gjort sen jag var 7 (tror jag?), därför träffar jag inte honom så ofta. Han ställer verkligen upp hela tiden iaf och jag vet att om jag mår dåligt kan jag bara ringa till honom. Han är en väldigt rolig person och han är en av de få vuxna som faktiskt vågar säga att jag faktiskt är trög. Han är inte alls elak när han säger de, för jag är trög! :D Han och jag är lite mer lika än mamma och jag. Men fortfarande inte superlika. Han är också snäll och jag älskar honom en massa.
Jag har världens bästa föräldrar, så är de helt enkelt! :D
Har inga bilder på dom, sorry :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0