Dag 7.

♥ Dag 7 – Min bästa vän.
Jag har suttit med detta inlägget i flera timmar, jag vet inte vad jag ska skriva.

Min bästa vän heter Caroline Bågfeldt, jag har känt henne i ca 2,5 år. Vi klickade direkt, vi hade samma sjuka humor, alltså världens tråkigaste tyckte alla andra. Vi var världens tightaste ett litet tag, men vi gled isär. Detta har tyvärr hänt en del gånger dessa år. Vi har bråkat rejält, sagt saker vi inte menar och vi har nästan hatat varandra. Vi har bråkat många gånger och de är faktiskt ganska otroligt att vi faktiskt är vänner. De jobbigaste är att bråken har varit så onödiga. Nu ses vi knappt något och de är så jävla trist. Jag behöver liksom henne.
Till Caroline: I mina ögon är du faktiskt perfekt, du är finast, underbarast och bäst. Du betyder så mycket mer för mig än du tror. Hur mycket jag än kommer skriva så kommer de aldrig vara nog, de kommer aldrig kunna mätas med de jag känner. Du är verkligen underbar vännen. Jag älskar dig något enormt hjärtat.

vf är vi inte såhär tighta nu?<3



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vet inte vad jag ska börja- jag älskar dig . och så är det bara, jag vet inte varför vi aldrig träffas.. dagarna bara går och vi kanske skickar ett sms, förut gjorde vi allt tillsammans och nu dethär.

Jag vet egentligen inte vart VI tog vägen, vi som var bäst, vi som var bättre än allt annat, vi som nådde högre än gud och vi som tittade ner på alla andra...

Vi kunde bara sitta och glo på folk och börja gapflabba, vi kunde sitta tillsammans och inte säga ett skit bara veta att den andra inte mådde bra, men vi kan inte det längre. Vi är inte längre det vi var och jag har många sår inom mig som bara du kan läka...

Jag skulle göra allt för att få tillbaka det vi hade, för jag vet att det går- det är ju trots allt oss vi pratar om ;)

Joinar du?

Jag älskar dig mer än någon annan på denna jord kan älska någon. Du är det bästa som hänt mig! Och du är min! <3<3<3<33<3<3<3<33<3<3♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-01-22 @ 09:35:57
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0