Dag 8.

♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
De står inte om de ska vara bra eller dåligt så jag tar de värsta som hänt hittills.
De värsta ögonblicket som hänt i mitt liv hittills är dagen min mormor dog.. Hon hade var cancersjuk i 1 år sedan var hon frisk några månader, sen kom det igen. De spred sig till hjärnan och hon behandlades i över ett år, hon mådde verkligen skitdåligt vilket gjorde så jävla ont i mig. Jag ville inget annat än att min älskade mormor skulle bli frisk. Min mormor gick bort i november 2009 och de gör fortfarande ont i mig. Jag var med när hon dog, min familj, min morfar, mina morbröder och min moster var där. Jag  kommer alltid minnas de ögonblicket och de hugger liksom till i hjärtat varenda gång jag tänker på det. Min mormor var min bästa vän, jag kunde prata med henne om allt. Hon är verkligen saknad något enormt och de är så jävla jobbigt för hon var en sån stor del av mitt liv. Jag tror inte ens jag insett helt att hon är borta tyvärr :(
Jag kommer alltid älska dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0