Dåligt samvete?:( + ' inget med hästar och göra'

mjo.. Har inte varit hos ronna på tre dagar pga av vargnatta så pappa har fått varit dit.

Men i morgon ska jag dit.

Kan ju iaf berätta hur det gick.
Första matchen vart jag tydligen utvisad för vi var en  för mycket på plan och då skickade dom iväg mig. Matchen gick uruselt faktiskt. Vi var inte alls vana att spela på stor plan så vi förlorade. Nästa match vann vi faktiskt. Om man tänker efter såhära. Vi hade bara tränat i tre veckor, och jag + två till har nästan ALDRIG spelat innebandy förutom i skolan förut. Och dom andra har tränat typ i jätte många år varje dag. Och så vinner vi?! Trodde jag aldrig faktiskt. Sen förlorade vi mot två andra. Men vi kom till en final faktiskt. Kvartsfinal.

Annars var det otroligt roligt att vara där. Ska vara med nästa år igen.
så såg våra tröjjor ut.

Är tröttare än någonsin. Åkte till torsby kl 5 och åkte hem kvart över fyra på natten. Så vi har spelat hela natten, men tur att vargnatta är en gång om året!
* äre något ni vill läsa om? Något speciellt?*

/johanna L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0