Den enda som kan stoppa dig är jag.

Jag vet att Suppan kan bli en superhäst verkligen, hon har verkligen kapaciteten. Den enda som kan sätta stopp för de just nu är tyvärr jag. Ibland tappar jag helt enkelt motivationen pga hon är verkligen en svår häst, eller ja. Inte svår för mig så. Men varenda gång jag rider så måste jag nästan alltid göra samma sak. Vi gnager liksom bara på samma sak, alltså mjuka upp henne.. Hon blir superlätt spänd och slappnar typ aldrig av. De är skitjobbigt att verkligen få denna häst att gå i en ärlig form, hon kan jättelätt bara böja på nacken. Men att få henne att verkligen jobba utan att fuska eller bara springa är skitjobbigt. Visst, ibland går de superbra, men oftast tyvärr inte!
Imorgon ska jag försöka ta mig till Ulfsborgs(stavning?xd) ridhus och då ska Alice rida henne lite så jag får se henne utan ryttare sen ska jag verkligen rida igenom henne och galoppera ordentligt på bra underlag!

Kommentarer
Postat av: mirjana

Ett tips, spara headern i png då blir det bättre kvalitet, förövrigt tycker jag den är lite för stor, men fin blogg (:

2011-01-22 @ 20:15:17
URL: http://theblackmambas.blogg.se/
Postat av: Melina

så fin! :)

2011-01-23 @ 00:50:01
URL: http://ponnysmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0