Fet diss!

Jag hatar en del lastbilschaförer. Idag när jag och min kompis Emelie red wininna och ronna på vägen, och wininna får panik när lastbilar kommer så emelie säger såhär lungt:



E: Det kommen en lastbil :) :)
Jag: =O  EMELIE DU MÅSTE HOPPA AV WININNA FÅR PANIK!!!
* hoppar av*
Jag tänker: Phuuust ronna får inge panik iaf!
Så åker lastbilen typ bakom oss, och Ronna får panik. ( vi stod stilla ) Hon slänger sig framåt och jag var livrädd att hno skulle slänga sig framför lastbilen. Och han fortsätter och åka även om han såg först Emelie hoppa av wininna och sen att ronna fick panik. Han åkte förbi som ingenting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
STOR FET DISS TILL ER SOM INTE BRYR SIG OM DJUR I TRAFIKEN!

jOHANNA l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0