Godnatt

Kunde inte fota i stallet idag :( Men hade en jätte mysig stund med Montana iaf. Det har gått så himla bra för oss det senaste. Känns som vi börjar sammarbeta. Vi fixade varvbyte idag, har missförstått varandra så länge. Plus att nu kan jag visa henne när jag vill att hon ska sakta av, och hon verkar uppskatta att vara med mig mer. För hon har ärligt talat inte tyckt om det.. Så fort jag släpper lös henne så springer hon till grinden och ställer sig där. Men för några dagar sedan så sprang hon efter mig (löst) och hoppade hinder och galopperade. Tycker om henne, det gör jag.

Nu måste jag sova, ska träffa Moa imorgon bitti. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: MOA

Sv till Elvira (hon som alltid snackar om bajs): hahahahaha elvira.. ;D du är sööööt din nööööt!!

det var jätte mysigt idag, igår, i förrgår.. :)

2011-01-03 @ 17:36:53
URL: http://moalinneaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0