HEMMAAAAAAAAAAA!

Igår tog jag tåget hem vid 10 i 8, FML hårt! Jag gick alltså upp vid kvart i 7. På tåget satt jag i 2 timmar och kollade ut och lyssnade på musik. Sista delen (från alvesta till kalmar) sov jag!! När jag kom hem la jag mig i soffan direkt och mamma gjorde omelett till mig! Sedan kollade jag på tv hela dagen för jag var äckligt trött! Sedan på kvällen kollade jag igenom halva sista säsongen av true blood och haha! Jag kollade bara på delarna Alexander Skarsgård var med i!!!! :o Sedan smsade jag med Jens till han somnade? Låg sedan och var rädd för att något barn skulle mörda mig (såg äcklig barnskräckfilm i Malmö), somnade runt 2-3 och sov till typ 12 idag sen duschade jag!
Öhhhhhhh.... Vf skrev jag detta ens?! Haha, jag är fortfarande trött och nu ska jag starta photoshop, göra lite outfits och sedan ska jag fixa de som tidinställda inlägg sen ska jag städa min garderob!
My future husband!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0