Jag är en guldfisk!

Idag är en sån där dag där jag mår bra och de bara rullar på, jag vaknade i morse. Mitt hår var nästan perfekt, jag såg pigg och utvilad ut. Jag var inte alls trött och har inte varit på hela dagen! Allt i skolan flöt på och jag slutade vid 12:00. Jag skippade sista lektionen pga de var en lång håltimme till 13:55 och min mat hemma var klar vid 13:50 och jag ville inte slänga i mig maten. Och jag hade inte kunnat göra något på lektionen pga min lärare i de ämnet är sjukskriven pga stress denna vecka (fick senare reda på att de bara kollat på yt-klipp). När jag var hemma mådde jag riktigt bra! I kyrkan var de bra, vi pratade och hade kul. Saknade dock Alice :( Men hon kommer nästa gång iaf och då har vi pannkakskalas hos mig först! Sedan nu hemma har jag mått bra, lyssnat på underbar musik!
Har även fått 2 jättefina komplimanger idag och tydligen skulle jag passa att heta Bella, kanske borde byta? ;)
Idag är en bra dag och jag mår bra, ville bara dela med mig av det!
Förresten, 1 miljon kramar till er bloggläsare. Ni är allför underbara! :')
Älskar denna bilden, den är SÅÅÅÅÅ jag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0