Join up

Ska snabba mig lite och blogga!

Ska snart åka till stallet och mocka och ta in dom osv. Ska ju göra join up idag! Hoppas det går bra. Vad Join up är kan jag skriva en liten text om sen och visa film ofc! Det handlar iaf om att vinna förtroende för hästen, och det heter Join up, visst finns det Seven games men .. join up är säkert roligare!
Har ni tänk på en sak? Ist för hoppryttare börjar jag bli en NH ryttare.. Lite läskigt. Men kan ju inte hoppa ordentligt på vintern så nh blir bra!
Vad tycker ni om NH? är det bra eller dåligt? eller är det bara sånna personer som hatar bett och hjälptyglar som håller på med det? Motivera!

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!

Jag har precis lagt upp en tävling där du kan vinna inbjudan till Bloggsvar.



Har du redan bloggsvar - tipsa gärna en vän



Lycka till & ha en trevlig kväll!

2011-01-04 @ 17:42:20
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: andrea

håller själv på med nh, och jag tycker ju antagligen då att det är bra haha.



men jag förstår inte folk som hatar bett, hjälptyglar, sadlar och framförallt de som INTE håller på med nh. även fast de själva red på samma sätt för kanske ett år sen.



jag tycker inte om hjälptyglar (martingal ser jag dock inte som något annat än en negativ förstärkning, när hästen tar upp huvet tar det emot, för komfort, sänk huvudet.) och speciellt inte när folk använder det helt i onödan. men jag hatar eller föraktar verkligen ingen som inte håller på med nh, såvida dom inte slår sina hästar osv.



jag är extremt bra på att förklara haha ;)

2011-01-04 @ 19:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0