lala / johanna L

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Något annorlunda med min häst
Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 - Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 - Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Corona heter min ponny, hon är 17 år någongång iår, och hon är D ponny.  Som dom flesta vet så har Corona ett öga. Men det gör verkligen ingenting, för jag älskar henne som hon är. Hon hoppas som en fågel flyger! Tävlad upp till LA. Detta år är hennes sista tävlingsår. ( eller om hennes sista blir nästa år ) För det har hon förtjänat verkligen. Hon har tyvärr åkt as mycket så här ska hon få stanna tills hon springer vidare. Även om jag tappar intresset så SKA jag ha kvar henne. Vare sig jag inte vill det eller ej.
Jag heter Johanna och är 13 år. Fyller 14 i februari, föddes 1997 på karlstad bb. kl 4a något då . Jag älskar allt som har med hästar och göra, men det är inte det ända som snurrar i mitt huvud, har så många intressen till!Innebandy,fotografi,handboll,datorn osvosv. Det jag frukar mest för är döden,jag är rädd att mina närmsta ska dö en dag, tänk er. Att vakna av att sin närmsta är död, ingen rolig tanke. Andar är oxå läskiga, har sett förmånga skräckfilmer så kan knappt sova, så kan det gå!  Har blivit sviken förmånga gånger så blir så ledsen när någon säger de minsta lilla. Fast oftast så är det så fjantiga saker så jag tar inte åt mig något av de som sägs. Det jag hatar mest är folk som sviker,krig och spindlar.  Jag är rädd att förlora Corona, vilket aldrig kommer hända Jag hoppas att det funkar iaf.  Som ni ser älskar jag förkortningar, utan dem skulle det vara tråkigt att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0