Lugn runda!

Jag red vid Ingelstorpskolan, krs, tog 1 varv på travbanan och sedan förbi barkestorp sen hem!
De blev mest skritt pga underlaget men jag travade lite och tog 3 galopper! Hon var skitlycklig och väldigt fin faktiskt! Ibland la hon sig lite i handen men då la jag henne bara lägre och plockade upp henne bit för bit :) Hon fick gå ganska låg nästan hela ridpasset för att sträcka ut ryggen och tog sedan bara upp henne då och då. Hon var väldigt luftig i steget i både traven och galoppen. Jag lät henne galoppera i ganska friskt tempo och samlade inte ihop henne så mycket. Hon tyckte de var skönt att sträcka ut lite! :)
Red på Aachen och de lite tjockare 3-delade! La även lite fårskinnsludd under nosgrimman, hon har lite skav där fast jag inte använt den nosgrimman på länge.. Hmm?
Där satte jag dit luddet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0