Matsalsbordet!

Sitter just nu vid matsalsbordet, dricker pepsi(som jag hatar fast vi hade ingen cola </3) och funderar på vad jag ska skriva om! :o Jag har gjort del 1 och del 2 av bett. Har jag inte helt fel så har del 1 kommit upp nu och del 2 tror jag kommer runt 11 imon? Minns inte! Funderar på om jag ska skriva om lite skarpare bett, alltså Kimblewick, pelham, gag och sen lite andra bett? :)
Jag har ganska stor personlig erfarenhet av olika bett för jag har använt många olika på olika sorters hästar!
Jag ska även försöka fixa så att mitt photoshop cs5 funkar på datan så jag kan fixa lite outfits! Sen ska jag fixa någon hiss och diss med!
Nu ska jag hämta en till burk pepsi och prata med pappa så vi kan fixa photoshop! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0