Minns ni mig? Den som aldrig bloggar..

HEJ!
Shit, vad det var längesen jag blogga. Förlåt bloggvännerna (Johanna, Johanna och Majja)..
Märkte att vi fått en extremt snygg header!
Sitter just nu på skolan, så det lär bli ett kort inlägg, men bättre än ingenting antar jag.

Angående Montana:
Har inte gått något vidare mellan oss det senaste.. Vi har ridit ut sent på kvällarna och hon har varit spänd, pigg och dratt tyglarna ur min hand. Red igår på ängen i mörkret, hon var ändå lugn för att vara henne. Men när vi kom tillbaka till stallet och jag satt av henne och såg henne i anisktet, skymtade jag en stor del av vitögat. Hon måste varit vettskrämd? Hon är betydligt lugnare när det är ljust ute, då lunkar hon på och är allmänt positiv. Det måste vara mörkret.. Eller att vi lämnar fölet enesam i stallet.. Men det har hon inga problem med mitt på dagen.. Hon är korädd, det har ägaren sagt.. men kor går ju inte ute såhär års?
Ja, ni märker. Allt är ett stort FRÅGETECKEN? Om någon har något tips eller fundering, så snälla hjälp mig. Snälla! Jag behöver det, så in i sjutton mycket.

Vet ni vad? Jag ska börja blogga, kanske inte långa inlägg men några små kortisar hinner jag nog med.. Snart kommer nog Frida också (photosfromfrida.blogg.se) och fotar mig och Montanis :)

Förresten jag köpte ett shabrak till Montana som jag ev tänkt använda på någon photoshoot:

Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0