Musik

Hej :)
Kom hem från skolan för en stund sen och sitter nu och pluggar händerna av mig.. Ikväll är det ridskolan som gäller, kommer uppdatering om det antingen ikväll eller imorgon.

Nu när jag sitter här och pluggar så lyssnar jag på spotify samtidigt. Älska Spotify <3
Gillar att hitta nya låtar från folks spellistor, så jag tycker om när man delar med sig av sina spellistor på bdb eller sin blogg. Därför skriver jag spellista här, med hopp om att någon annan också älskar Spotifylistor och delar med sig av sin/sina egna.

Bra och blandade låtar som har blivit allt fler och fler under tiden som gått:
favvosar

Jag älskar Avatar låtarna, sån styrka i dem:
James Horner – AVATAR Music From The Motion Picture Music Composed and Conducted by James Horner

Dessa låtar, mumseli <3:
ABSOLUTA favoriter

DELA MED ER AV ERA I EN KOMMENTAR
, hehe.


Kommentarer
Postat av: petra :D

haha du är väl lite kul haha (Y)



http://open.spotify.com/user/barapetraah/playlist/0bKx7TgbGiqf6LL8vTstJr



bara GLAD musik (Y) ^^)

2011-01-28 @ 16:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0