Rambo Micklem Multiträns

Jag var inne på Cheval i torsdags med Alice och vi pratade massa med Johanna. Jag har inte pratat med henne på hur länge som helst! :o De var hur trevligt som helst, vi pratade lite om detta tränset:
De finns att köpa: HÄR
När vi pratade om det blev jag ju inte bara lite sugen på att köpa det!
Fyfan va bra de verkar vara! Men jag ska hålla lite i pengarna nu faktiskt! De enda jag ska köpa är kläder till mig själv och dessa boots i guld:
Dessa finns att köpa HÄR till super pris! :D
Jag fyller som tur är år den 3 mars och då ska jag önska mig ett par Marinblåa tretorn Advance stövlar.. (inte röda pga de inte tillverkas och finns inga i storlek 40 kvar alls :'() Sedan får jag ju alltid pengar med så jag ska nog inskaffa dedär tränset eller ett dyón!
Har någon av er testat detta tränset? Har ni märkt någon skillnad? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0