stall+lagathagen

Var till stallet förut och borstade Corona och lagade hagen. Äntligen fungerar strömmen! Var dock tvungen att leda fram Corona så hon fick sig en stöt.. kändes jätte hemskt men vad gör man? Hellre hon får sig en redig stöt än bli påkörd. ( vilket hon höll på och bli häromdagen) Som (tur) är tyckte hon det var jätte läskigt så jag hoppas innerligt att hon stannar innaförn hagen, för detta kommer inte funka om hon ska fortsätta såhär. Verkligen inte! Det gick jätte snabbt och mocka! Typ gjorde allting på ca 5 min.
Jag red aldrig idag dels för att det är förkallt, och dels för jag inte är hemma, är lite svårt och rida när man inte är hemma ;)
Ikväll får ni önska ett inlägg. För jag har ingenaning om vad ni vill läsa om.
Var till stallet förut och borstade Corona och lagade hagen. Äntligen fungerar strömmen! Var dock tvungen att leda fram Corona så hon fick sig en stöt.. kändes jätte hemskt men vad gör man? Hellre hon får sig en redig stöt än bli påkörd. ( vilket hon höll på och bli häromdagen) Som (tur) är tyckte hon det var jätte läskigt så jag hoppas innerligt att hon stannar innaförn hagen, för detta kommer inte funka om hon ska fortsätta såhär. Verkligen inte! Det gick jätte snabbt och mocka! Typ gjorde allting på ca 5 min.
Jag red aldrig idag dels för att det är förkallt, och dels för jag inte är hemma, är lite svårt och rida när man inte är hemma ;)
Ikväll får ni önska ett inlägg. För jag har ingenaning om vad ni vill läsa om.

Btw: Kommer nog inte blogga något på fredag, för här är det skola+sova+spela innebandy hela natten.

/ Johanna L

Kommentarer
Postat av: sofia

Skarru va me på vargnatta? ;)

2011-01-15 @ 19:53:05
URL: http://torsbyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0