Suppmupp!

Jag saknar Suppelimupp en massa och kommer inte träffa henne förrän på fredag, jag vågar verkligen inte utmana ödet och åka till stallet fast jag har ont i ryggen.
Nu på fredag ska jag vi galoppera, jag lovar att försöka filma. Freja ska kanske följa med så de blir säkerligen film! Sen beror de på när vi kommer iväg, de blir ju mörkt galet fort!

Så om ni undrar varför de varit så tomt om Suppan så är de för jag inte ens träffat henne sen innan jag åkte till malmö! Oroa er inte, hon har blivit riden och longerad sen dess!!! Fast jag antar att hon kommer vara busig iaf för hon har stått sen måndags iaf. Jag har ingen aning om varför jag skriver detta pga de är helt ointressant. Försöker nog bara komma undan städningen! ;)

Pluttis<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0