Tråkigt läge.

Jag funderar på att starta en ny egen blogg, dock blir detta isf vecka 8 pga då har jag kommit igång med skolan och fått en del andra saker uppklarade. Anledningen till detta är för att de andra inte bloggar lika ofta. Visst, jag var dålig under tiden när jag var i malmö. Jag gör inte detta för jag inte gillar Johanna, Johanna och Elvira. De är mina vänner, men jag skapade denna bloggen pga jag visste att jag inte skulle hinna uppdatera så mycket för jag har 4 saker att balancera upp. Alltså skola, häst, vänner och familjen. De tar tid och jag älskar att blogga. Men varför ska jag dela blogg med andra om uppdateringen inte blir så mycket bättre iaf? :) Jag jag tycker faktiskt de är tråkigt att de andra inte uppdaterar.
Jag menar absolut inget illa mot de andra 3 för jag vet själv hur lite tid jag har. Ville bara säga detta iaf! ;)
Vi kör på vännen, fast jag vet att de kanske inte blir så länge till iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0