mitt år i filmer och bilder

nu är det 2011. Vilket konstigt år det har varit! Ska berätta lite sammanfattning av året. Vill bara säga att bästa ponnyn fyllde 17 årlördags, så vi gick en promenad i det härliga vädret! dock var det mörkt men det var så härligt. Tränade lite sevengames. andra leken för jag orkade inte av med alla täcken bara för första leken. (a)
Satte igång henne mer idag, vi red och travade. ( jag och Hanna) I morgon ska vi göra join up med henne :D

Januari.
Jag blev mer medryttare på miss wininna än vad jag var förut. Vi red,hoppade och hade roligt! Minns att jag testade Pessoa på Wininna. Har för mig att jag inte gjorde annat än red henne, red ju på ridskola då oxå. har en aning om att jag tävla gameboy, gjorde jag. Men förlåt. Jag orkar inte leta fram bilder.
Så Januari var en tråkig månad!
filml från januari
Februari.
Samma sak, redredred. Fyllde år oxå. Fick vita ridbyxor och en kavajj, var överlycklig. Åkte på teori samma dag som jag fyllde år. Vilket var roligt. Hyrde Gameboy två helger. dom bästa i mitt liv. Fullt med knas!


min hund.
Mars.
som vitt jag vet var jag och red osv. hyrde gameboy, och tävla! Vi kom på 4 platsen,( av fem ridskolehästar )
April.
finns inge ord på denna månad! var jätte ledsen för Wininna skulle ev åka. men det blev ju inte så!

maj.
vilken kännslosam måndad. blev anklagad för ..... ja vad blev jag anklagad för? Bråkade med min bästastebäästaste underbaraste vän oxå. Men allt är glömt! Fick reda på att jag skulle få en foderponny, vilket var sjukt kul! Red wininna as mycket då. Hade jätte roligt.


Juni.
bästa månaden i mitt liv. Fick Corona då! Men innan det åkte jag mikaela och kattis till malung med wininna och camillo och hade sjukt skojj! Vi bada och hoppade och allt! bilder får ni i något annat ilägg.
Den 15 åkte vi och hämta henne i karlstad. Oc hden 16 red jag henne för första gången :)
Vi hoppade för första gången typ söndagen där. En meter. Badade oxå.

Juli
hände inte så mycket där. Hade första photosoten som ni får se någon dag.
har en aning om att jag hoppa 110 med henen.
Och i juli kom hanna till mig!

Agusti
hände lit mera här. Skolan började. Musse fick springa på dom eviga gröna ängarna.
Corona var en fetis!

September
Första träningstävlingen, gick dåligt. Men om man bortser från det var det typ bra för att vara första gången. 85 tror jag hindrerna låg på. ( om man räknar på att bommarna är ca 5 cm tjocka )

November-dec-jan
ja nu vet ni iaf hur mitt år har varit!

mitt år ha varit det sämsta, även de bästa.
bilder kommer sen! (=



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0