filmfilmfilm

Igår var jag bara i stallet och mockade, sen drog jag till en vän och sov över där. Vi hade det hur awesome som helst ! Försökte filma när jag gjorde ett korttrick men de gick inte så ni får inte se det braiga korttricket! Vi kollade på film oxå. Charlie st cloud. Kan ju säga att man grät nästan direkt till filmen. ( eller ah, min kompis grät och jag grät av skratt för det såg så roligt ut när hon grät till filmen (a) ) Sen försökte vi kolla på Step up 2, men jag orkade inte se den så då tvingade hon mig och se Step up 3, när vi väl såg den blev hon trött och vi stängde av datorn och kolla på Wildchild på tvn för att somna till den haha!
Red med snodden idag, blev långa travsträckor men vi tog mest galoppen så dom får sträcka ut sig reält! Märktes på Corona att hon tyckte det var härligt att få galoppera i eget tempo. Idag tränade jag på sitsen för jag har tappat allt.
Funderar helt starkt på och vara med på hoppträningen den 4/2. ska bara försöka få med pappa på det..

Min förra medryttarhäst som står i samma stall osm ronna, vill ni se mera bilder på henne?
Edit: jag hatar googel chrome som ska ha problem med och göra rader emellan styckerna????????????????!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja de vill vi ;))

2011-01-29 @ 19:42:26
URL: http://engvall.mikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0