Bra eller inte bra?

blev ingen join up idag. Dels för att det var snöstorm och dels för att jag glömde kameran.


När vi kom dit så sa Mikaela att vi var tvungna att följa med och leta efter hästarna. SUCK! inte nu igen.. Så det var bara att hämta hästarna. Dom var snögubbar! Jag orkade inte rida idag så vi longerade henne.  Lite klantig var jag som börja longera henne vid öppningen och stängde aldrig, så då flög jag som en vante efter! Trevligt.. Men det gick bättre sen! Hon fick trava och skritta i några minuter så fick det duga.


Ronnas box är skitig som fan! Kan inte mocka så noga eller då vi inte har hämtat hem spån.. ( typ ingen har kunnat hämta på ett tag.. :(  men jag hoppas det kommer snart! för då ska ronna få en ren box!)

Kan snart sätta igång henne helt! Såren har inte läkt än men det går och rida för det, hon är inte iriterad på det eller något, sprang som en galning när vi försökte få tag på dom.  Så det måste ju vara ett bra tecken, ellerhur?:D

Ni ska få en text join up som lovat sen! Jag och min kompis kan Videoblogga om det sen om ni vill?



Kommentarer
Postat av: sara

sv: men shit..

2011-01-04 @ 19:20:13
URL: http://saraarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0