yes

Jag vet ju att ni läser, varför kommenterar ni inte vad ni vill läsa om? V( iaf jag) bloggar ju ÅT er. kom ihåg det!
Edit: hihi okejdå, men jag bloggar både för eran skull och min med, mn liksom, det är ju för eran skull jag bloggar om det ni vill läsa om;)

Jag vill börja träna! Jag vill ha eget stall. jag vill ha två hästar. Jag vill söka till Ponnyakuten. Jag vill börja tävla. Jag vill ha egen transport. Jag vill ha så mycket!

två av sakerna kommer bli sanna iaf! Jag längtar sjukt mycket!
I morgon/dag ska jag faktiskt skriva ett inlägg där (jag) tycker gränsen når  med ponnyer/hästar.( när man är förlång eller inte) allt handlar inte om ett par siffror.



Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - ridahest :D

sv; okej (: jag känner mig inte lång på Disney (D-ponny jag rider) men jag ser jättelång ut på bilder osv :(

2011-01-15 @ 21:57:57
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: Milky way! haha, kul namn :D Du, jag suger på innebandy! ;p

2011-01-15 @ 22:15:48
URL: http://torsbyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0