Utmattad

När jag började skriva detta inlägg var jag skitförbannad för alla mina flingor var slut och jag var arg redan innan så de var liksom nog där xD Sen kom min söta rara mor med ett fruktfat till mig och då blev jag glader! :') tack bästa mamsi♥
Har inte orkat blogga idag för jag har varit otroligt trött! Sov tom 30 min på vår so-lektion när de andra kollade på rapport! Min lärare stog bakom där jag och tre av mina vänner satt och han märkte ingenting eller så brydde han sig inte..? Kom hem runt sju idag och sen dess har jag segat mig vid datan, ska snart hoppa in i duschen sen packa stallsaker tills imorgon så jag ska rida ut med Alice :) Ska bli galet skojsigt, fast jag kommer känna mig superstor för jag ska rida liten d-ponny x') Är ju van vid att rida små stora hästar!
Jag började skriva detta inlägg lite efter åtta, JAG ÄR SÅ EFFEKTIV. Eller inte!
Poppe som jag ska rida imorgon,bild:http://mongarcon.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0