Caroline Bågfeldt

GRATTIS HJÄRTAT
Du blir femton år idag och jag har känt dig 2,5 år av de åren, fast de känns som evigheter. Du är min allra bästa vän och jag vet att du alltid kommer ha en enormt stor plats i mitt hjärta. 1 miljon ord skulle inte räcka till för att förklara hur bra du är och hur mycket jag älskar dig. Du är en otroligt rolig, knasig, flummig och crazy person och samtidigt bra att prata med och hur fin vän som helst.
Jag önskar jag kunde komma på något superfint att säga för att du skulle veta vad du betyder för mig. Men jag vet att jag bara skulle misslyckas. Du är bäst hjärtat, så är det bara. & att jag älskar dig är inte precis någon nyhet.
Gamla bilder men de betyder ngt enormt för mig.<3


i love you, <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är det finaste i världen och jag saknar dig varje dag. Att se domma bilderna fick mig att tänka på tiden då vi alltid va, när vi cyklade till varandra varje dag. Sommaren bestod bara av oss.. Du är det finaste som finns! Jag älskar dig så grymt mycket hjärtat!

<333

2011-03-18 @ 20:37:03
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Jag hoppas jag får det övre då, så kan jag köpa det nedre sen :D:D

2011-03-18 @ 20:38:11
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: emilia

Hej!

Nu har du chansen att få svår på din kluriga fråga inom ridning som du har gått och tänkt på hela veckan. Kikia in på min blogg och skriv din fråga i kommentarsfältet så kommer jag svara så fort som möjligt!

/ dressyrryttaren.devote.se Emilia

2011-03-18 @ 22:07:17
URL: http://dressyrryttaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0