Cheval

Orkade inte skriva igår så ni får det nu ist :)
Efter skolan åkte jag hem och lämnade lillasyster sen åkte jag vidare och lämnade schabrak till Carro och sen fick jag hälsa på Carros häst Dusty! HUR SÖT SOM HELST! Sen cyklade jag vidare till Cheval och där var de lite trevligt folk. Var där till lite över 6 och på den tiden hann vi prata massa, ta en del bilder och jag hann rida och jag blev nertrampad av en häst med! :D Söta lilla Wille<3
Tog sedan tiden när jag cyklade och de tog precis 12 minuter! Bäst att ha Cheval så nära.
Foto: Stephanie Eriksson

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh så fail jag är xD När jag såg bilden trodde jag först det var en riktigt häst xD Måste nog skaffa glasögon xD

2011-03-10 @ 18:42:55
URL: http://sandybelloemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0