eric!!

eric vann, jag visste det! Jag typ skrek när jag hörde att han vann hehe.
_
Mål jag och ronna ska ha under hela 2011

1. Komma 1 steg längre i hanteringen. Dvs så hon inte sliter sig när man ska leda henne till boxen/ställa henne i stallgången.
2. Komma myyycket närmare varandra, så hon litar mycket mer på mig och jag på henne.
3. Komma ut på någon tävling iaf.
4. Träna för någon Nh tränare.
5. Rida ut i halsring.
6. Åka till malung i sommar och lära oss allt vi har tappat under vintern.
7. Vacker hov/puss och buga ska sitta ok!
8. Glöm inte de viktigaste. Ha roligt med varandra!

Det var nog dom flesta. Kommer säkert mer med tiden men ja.
Som ni ser har jag blivit en äkta Nh människa.. haha.
/ Johanna L

Kommentarer
Postat av: Magda-Matilda

ja kan va din nh "tränare" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ahahahahahahaha

2011-03-13 @ 23:54:51
URL: http://nikoniist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0