Fanny 26/3

Red först på ett fält och hoppade lite för att känna på hur hon är i hoppningen, de är 3e gången jag rider henne och jag är helnöjd! Hoppade först ett litet räcke och ett litet kryss sen gjorde vi om det till en kombination med två räcken och till sits gjorde vi om det till en oxer. Hoppade ca 70 i kombinationen och 90 på oxern, hon var lite slö i benen när de låg på 70 men när vi la upp oxern så tog hon i och var superlycklig! Hoppade sedan lite ute på en skogsväg och där var hon lite slö i benen och ville mest springa men de gick iaf bra! :D
En liten film där vi hoppar oxern, vet att kvalitén suger men jag tror jag har ställt in på fel format i mobilen. Men ni ser lite iaf :):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0