Fanny 28/3

Red ut en liten runda och red på en volt nere i skogen, i början var hon jättetjafsig och stog mest på bakbenen i början. Hon skulle ABSOLUT inte göra som jag ville, men jag gav inte upp utan satt bara stilla försökte hålla humöret uppe. Vilket jag lyckades galant med :) Efter ett tag så slappnade hon av superbra och var fin i alla gångarter, men det tog sin lilla tid! Blev mest att få henne frammåt och jobba i form under detta ridpasset och jag hittade lite fler knappar :)
Är galet pepp tills träningen på fredag, blir 5 gången jag rider henne då så jag blir inte så ledsen om det går lite dåligt :)
Går det bra på träningen och jag gillar Hans-olofs träningssätt blir det troligtvis fler träningar för honom och i slutet av maj blir det nog en liten klubbtävling sen får vi se om de kanske blir så att vi kommer ut på lite lokala i sommar! :D
Dålig bildkvalite men Fanny är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0