Heldag på Cheval!

Direkt efter skolan tog jag bussen till Cheval, där hade Alice och Steffie var, vi pratade massa och efter ett litet tag kom Sara. Vi pratade massor och hade det supertrevligt. Skaffade mig även en ny häst/bästa vän på Cheval :) Vi var där från 14:00-18:00, alltså tills Steffie skulle stänga!
Efter det gick jag och Alice med sällskap av Steffie till min farmor. Hon hade precis kommit hem från stockholm och vi fikade lite där och alice fick sitta i lite massagestol och sen tog vi bussen hem till Alice och efter ca 30 min promenerade jag hem :) Nu har jag varit hemma ett ganska långt tag och fixat lite småsaker och snart ska jag plugga sen ska jag sova och imorgon fyllar jag år. (om 1 timme!)
Kollade lite på denna jackan och nu är jag förälskad. MÅSTE ha den. Mycket snyggare i IRL och nu i veckan när den kommer in i butiken ska jag prova den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0