Kärlek

Ojojoj, min värld fylls av kärlek just nu. Kärleks dikter i skolan i både eng och sve, jag suger på dikter 8( Någon som har något tips? (a) Färmst på engelska då jag redan kokat ihop i svenskan.

Var hos min hästis bästis idag, Montana ofc. Hade tänkt rida dressyr i dressyrsadeln men en annan tjej i stallet tyckte jag skulle hoppa så jag hoppade i dressyrsadeln, haha. Montana älskar att hoppa, det går inte att hålla inne henne framför ett hinder och prata inte med henne om att trava över ett hinder, AJABAJA. Haha, hon är för gó. Hoppade inte högre än 55 och hoppade inte särskilt många gånger. Red lite dressyr utan stidbyglar sen och finisen gick jätte bra :) Red ut som avskrittning. När vi skulle gå ut i hagen tränade vi tålamod. Montana rusade in i stallet och klämde mig nästan mellan dörren och hennes kropp, vilket kan gå riktigt illa om det vill sig. Därför tränade vi på att gå ett steg, vila, backa, vila, gå ett steg, vila, backa osv... Tillslut var vi lugna och kunde gå till hagen.

Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på Spotify, ska sortera gamla tidningar och städa sen. Ikväll blir det (istället för Big Brother som jag så flitigt följer) Morden i midsomer med Mormor, blir att äta lite mörk hallonchoklad, seriöst godaste smaken någonsin <3

Gjorde ett snabbis collage nyss (klicka för större..):




Kommentarer
Postat av: Amanda

Jättefin bild! :) vilket program gjorde du den i? :)

2011-03-20 @ 22:30:14
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0