kort får ni i nääästa inlägg.

Hej på er!
Idag tog vi kort, alltså red jag bara i tjocktröjja.. vilket var kallt. Men vi red ut och red upp för skogen till en vändplan där vi tog kort, men det vart inte så braiga bilder och jag har inte ridit ordentligt sen i oktober så ni får visa hänsyn till bilderna som kommer i nästa inlägg. När vi galoppera så drog hon på, hon ville verkligen före wininna! Har aldrig varit med om att hon har varit så pigg så hon vill vara först. ( man brukar få övertala henne till att gå först och hon vill egentligen inte det om man inte är bestämmd. Men nu var hon det frivillgt, vilket var jätte roligt att hon äntligen ville det) så tummen upp till dig ronna! Orkade inte jobba henne ner i form för mina fingrar var IS. Red utan vantar så fick otroligt ont i dom :( buhu..
tänkte visa en jätte fin bild som amanda rita till mig för ett tag sen.. höhö :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0