myskväll!

Sitter just nu och skriver med en underbar och saknad vän!♥
Helt underbart! Vi har inte pratat på månader och att prata med henne nu, ja. De behövdes helt enkelt.
Idag ska jag upp vid 10 i 10 för mitt älskade mongo kommer säker komma vid 10 fast jag sa att hon inte fick komma innan halv 11. Men jag älskar henne iaf! Imorgon ska jag iaf fixa mitt hack på morgonen, sen drar vi in till stan, köper present till superjesus sen drar vi till stället vi ska vara på sen blir de tjejdag/kväll tills sent. Bästa superjesus fyller ju förfan 18 på söndag!!! Fixar väl lite tidsinställda inlägg om jag hinner/orkar!

På söndag tar jag sovmorgon sen drar jag kanske förbi Cheval om min sak är där eller så åker jag bara direkt till Suppan och antingen joggar henne på hacket, kort och lugnt dressyrpass eller kanske longerar? Vi får väl se hur de blir!
Nu ska jag kolla film så vi hörs imorgon :)
Louise och Anisette -09!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0