nålmördaren

Mitt finger är en nålmördare! Jag tänkte berätta denna historia för er då de slutade med att en nål tragiskt nog avled..
Det var en helt vanlig onsdags eftermiddag och Majja skulle sy fast en ficka på sin väska, hon sydde snabbt som bara den för hon var arg och tog ut sin ilska på pedalen. Hon sydde tyvärr lite för snabbt för nålets bästa och fingret åkte in under nålen och en liten den av nålen fastnade i Majjas finger. Nålen blev helt krokig och dog.

HAHAHA xD dedär över var kul att skriva :) Ne, men seriöst, jag råkade sy mig i fingret idag(med symaskin).. De var inte de roligaste jag varit med om, men jag grät inte iaf! (bara för jag är så bad-ass liksom.) Fick vänta 15 min på att få fingret tejpat och omplåstrat. Och jag kan säga som såhär.. DE VAR INTE VÄRT DET. Kunde lika gärna gått och blodat ner överallt för de hade varit så kul. Haha! nu ska få se nålen förresten :) Den är lite cp.
Den lilla biten satt i mitt finger så jag var tvungen att ta ut den själv och båda delarna satt från början ihop från början och var raka som en nål ska vara. HAHA! fail på mig och nålen ;)
'

Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAH.

läste bara "nålmördaren" å bah: detta är majjas inlägg....



tillägger att jag är stolt över dej som inte svimmade, det hade jag gjort haha (a)

2011-03-26 @ 02:04:25
URL: http://julishala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0