Onsdag = ridskolan

Idag var det hoppning (tumme ner, haha). Vi red på böjt spår i form av en stor volt och hoppade ett hinder på medllinjen. Jag red Speed och han hade en riktigt seg dag, så det gick inge vidare. Menmen, dåliga dagar behövs för att det ska kunna finnas bra dagar ;)

Nu ska jag käka sen ska jag se på film med Mormor och äta mörk choklad (hallon <3)


Jag och världens snällaste hingst (min systers arab LA Lorinand Lexus sk. Lexus) för 1år sen. Ska bjuda på lite nya bilder på honom snarast, han är ingen liten fjant längre, utan en riktig snygging Kolla in hans far CW rih http://www.kosmos.se/CW%20Rih.html, sjukt snygg enligt mig! Vad säger ni?

Kraaaaaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0