ronna<3

Idag är den dagen på lääänge jag har varit lycklig och vara i stallet. Annars när jag har ridit henne har jag inte känt något när jag har ridit, jag har bara känt att det var tråkigt och jag ville bara sluta och hoppa av direkt. Men jag har ju såklart ändrat mig nu. Tror jag ska vara på marken tills mitt intresse ( rid) kommer tillbaka på riktigt.
_
Eftersom jag inte har blogga på ett tag så har ni missat en del. Jag har numera älska NH. Har börjat med trickträning oxå. När jag har haft tillfälle har jag tricktränat ronna. Än så länge kan hon till början av buga, och puss och snart Vacker hov! Mer trick kommer det bli när hon är redo.
:
Idag kunde jag inte rida för de snöa as mycket, så jag gjorde till början av join up. Jag släppte henne lös i hagen och jaga henne bort ifrån mig tills hon inte orka mer, då börja hon följa efter mig, men sen var det inte lika kul så hon gick till öppningen men då jaga jag iväg henne för hon får ju inte bara ge upp så + ville att hon skulle få motion. Camillo kom in i hagen sen för micka ville oxå att han skulle få motion så dom fick springa av sig lite. Markarbete ( bokstavligen ) kommer vara i fortsättningen och ridning kanske 2-4 gånger i veckan! Roligt med varition. Ska försöka göra ett schema sen!:D
/ Johanna L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0