Saker ni inte visste om mig?

◊ När jag var liten ville jag bli polishund.
◊ Jag vågade inte bada på 1 vecka efter jag sett Hajen (förra sommaren).
◊ Jag är livrädd flugor.
◊ Jag är bäst på att klättra i träd.
◊ Jag är smart fast superkorkad på samma gång.
◊ Till en början tyckte jag de var skittråkigt att rida Suppan.
◊ Jag är världens klantigaste människa.
◊ Jag har väldigt lätt att övertala folk till att göra de jag vill.
◊ Får jag inte som jag vill blir jag arg.
◊ Jag älskar att blogga om random saker.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv. Jag har alltid lärt mig att det är nyttigt att trava i uppför backe, har bl.a. läst det i böcker.. :)

2011-03-05 @ 19:45:15
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/
Postat av: Ninni

Sv. Det har jag hört. Men man kan ju inte heller strunta i att trava en häst för att det sliter på hästen. Det tror jag inte att du gör heller. Sen om du travar i uppförsbacke i samlad trav så dom inte "går på frambenen", utan jobbar med bakbenen, så sliter det inte lika mycket. :)

2011-03-05 @ 20:06:18
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0