Snabb!

Idag fick jag vara snabb som bara en i stallet för Stefan körde mig och jag orkade inte vara kvar i stallet 1 timme så jag mockade, vägde upp höet, bytte vatten och gav henne äpple och morot :) Allt de hann jag på 10 minuter, mockningen tar ca 4 min för hon är GALET renlig av sig. Sen fixade jag höet på 1,5 min, bara att ta tag i lite och packa de så de precis går i påsen sen väga och då har jag 9.9/10 gånger 5 kg. Sen i med lite i en annan påse så har jag 2. Sedan bytte jag vattnet snabbt sen pussade jag på henne och gav henne gottigott.
Jag har kommit fram till att Suppan är ganska bortskämd när de gäller godis ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea op de Weegh

Snygg häst! :D

2011-03-07 @ 22:17:12
URL: http://polze.blogg.se/
Postat av: Lina - en 20årig djurtokig tjej

Vilken skönhet! :D

Vad är det för ras? (:

2011-03-11 @ 15:53:21
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0