Stressad!

Åkte till skolan idag iaf för jag orkade inte vara sjuk, för jag skulle ändå inte hinna bli frisk. Direkt efter skolan cyklade jag till Cheval där jag vunnit en stor påse hästgodis, jag valde den med banansmak och hoppas min lilla Mupp kommer gilla det :) Kollade lite efter födelsedagspresent till Carro, men jag köpte inget! Pratade lite med Steffie och de var trevligt som alltid! Runt halv 4 cyklade jag till folketspark och hjälpte till med kattutställningsbygge, var där tills lite efter 8 då jag cyklade till konsum vid mig och mötte Alice, sen åkte vi till henne och jag färgade hennes hår och vi snackade lite och så. Kom hem för ca 30 min sen och nu ska jag snart sova för jag ska upp runt 7 imorgon :( Ska försöka fixa tidsinställda inlägg, men de är inget jag kan lova!
2 av våra 10 kissar vi har hemma (Rhasta, -kissen till vänster- åker i april :'()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0